Sunday, March 05, 2006



婚姻不是计划,是两个人的约定~ 要相守一生。

[我走上了不回之路。]

是谁走出了谁的生命呢?我不了解,我不晓得。

这些日子,我时不时就会想起你,走在曾经和你一起走过的地方,回忆就像影片不断地在我脑海里放映。回味着关于我们的每一份记忆和你带给我的每一分感动。

你知道吗? 不管你离我多远,我还是看见了你,因为我思念着你.......


“你是我今生最好的朋友,我想和你相守一生,照顾你一生,煮你最爱吃的东西,有彼此在身旁一起走过我们的岁月....... 我爱你,嫁给我。”


"You are my best frend, you are the one and only in my life, my greatest dream is to spend my life together with you, take care of you, cook the foods you like, walk thought our lifes together... i love you, i really do, marry me."


永垂不朽的爱,我想我找到了.......

.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yoz just leave a note to let u noe i here b4.. wahaha.. gt time visit mine too k.. lolx.. jk..

Rena

March 19, 2006 3:55 AM  

Post a Comment

<< Home